معمولا خانم ها به علت ویژگی های روحی خاص خود بیشتر به ظاهر خود اهمیت میدهند به همین علت در صورتی که زیباییشان کاهش پیدا کند به سرعت دچار مشکل های روحی متعددی میشوند و حتی امکان این وجود دارد که دچار افسردگی شوند.ریزش مو یکی از مواردی است که میتواند تا حد زیادی روی زیبایی خانم ها تاثیر بگذارد به همین علت باید تا جای ممکن برای درمان آن راه حل های ممکن را به کار گرفت تا به سرعت درمان شود.همانطور که میدانید برای درمان ریزش مو روش های مختلفی وجود دارد که میتوان از آن بهره گرفت.یکی از این روش ها کاشت موی سر در زنان است که میتواند نتایج قابل قبولی را به دنبال داشته باشد.بهتر است بدانید در صورتی که ریزش موی ارثی داشته باشید قطعا هیچ روشی به اندازه ی کاشت مو نمیتواند برایتان نتیجه بخش باشد.در این مطلب به کاشت موی سر در زنان بیشتر خواهیم پرداخت.

کاشت موی سر در زنان چگونه انجام میشود؟
کاشت موی سر در زنان به روش های مختلفی صورت میگیرد. fue , fit و sut از روش هایی هستند که در کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرند. در همه ی این روش ها برای کاشت مو فولیکول ها از قسمت های مختلف بدن استخراج می شوند فقط در خارج کردن فولیکول ها و کاشت آن تفاوت وجود دارد که در برخی روش ها از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود و در برخی دیگر به دلیل شرایط بیمار لازم است که فولیکول ها به صورت دستی خارج شوند.

 

کاشت موی سر در زنان چه فوایدی دارد؟
اولین فایده ی کاشت موی سر در زنان این است که میتوان در مدت زمانی نسبتا کوتاه به نتایج قابل قبولی رسید و به موهایی با ظاهر طبیعی دست یافت. موهایی که بعد از کاشت مو به وجود می آید مانند تمام موهای بدن رشد می کند و هیچ تفاوتی بین آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر این کاشت مو تقریبا در اکثر موارد بی عارضه خواهد بود و مشکلی را برای بیمار به وجود نمی آورد.

 

عوارض کاشت موی سر در زنان چیست؟
کاشت موی سر در زنان تقریبا روشی کاملا ایمن به حسای می آید و شایعاتی که درباره ی عوارض خطرناک به وجود آمده کاملا اشتباه می شود. متاسفانه بسیاری از افراد تصور می کنند با کاشت مو دچار عوارض جبران ناپذیری می شوند و به همین علت نباید به سراغ آن بروند. اما بهتر است بدانید این باور ها کاملا منشا غیر علمی دارد و به هیچ وجه صحت نخواهد داشت. کاشت مو در زنان در صورتی که توسط متخصصان با تجربه صورت گیرد قطعا عوارض خاصی را برای بیمار به وجود نمی آورد و می توان به عنوان روشی کاملا ایمن از آن یاد کرد.

البته در برخی از موارد ممکن است شاهد عفونت، دیر بهبود یافتن زخم ها و ریزش مو باشیم که در موارد نادری رخ میدهد و نباید نگران آن بود.

هزینه کاشت مو برای خانمها چقدر است

 

توجه به هزینه ی خدماتی که در کلینیک ها و مراکز درمانی مختلف انجام می شود یکی از اولین چیزهایی است که صورت می گیرد و بسیاری از بیماران قبل از این که مورد خاصی را بررسی کنند این سوال را مطرح می کنند که هزینه ی فلان عمل زیبایی چقدر است و کدام کلینیک هزینه ی کمتری را دریافت میکند؟ کاشت مو هم از این مقوله جدا نیست و با توجه به سوالاتی که افراد مطرح می کنند هزینه اولین چیزی است که به آن توجه می شود اما باید توجه داشته باشید که هزینه ی کاشت مو باید یکی از اخرین چیزهایی باشد که به آن توجه می کنید چون بسیاری از مراکز غیر معتبر با در نظر گرفتن هزینه ی پایین بسیاری از بیماران را جذب کرده و باعث می شوند عوارض جبران ناپذیری برای بیماران به وجود آید.

کاشت مو برای خانم ها چگونه انجام میشود؟
بسیاری از افراد تصور می کنند کاشت مو برای خانم ها روش متفاوتی را با آقایان دارد و به همین دلیل هزینه کاشت مو برای خانمها بیشتر است. اما بهتر است بدانید در کاشت مو برای خانم ها نیز از روش های یکسانی استفاده می شود که انتخاب بهترین روش به عهده ی متخصصان زیبایی است. به صورت کلی برای کاشت مو فولیکول های مو از قسمت های مختلف بدن گرفته می شود که در خانم ها به دلیل این که بانک مو در قسمت های مختلف بدنشان کمتر است بیشتر میتوان از پشت سر موها را خارج کرد.بعد از استخراج فولیکول ها موها در نقاطی که مشخص شده کاشته می شوند.

 

هزینه کاشت مو برای خانمها چقدر است؟
هزینه کاشت مو برای خانمها چیزی است که به صورت دقیق نمیتوان آن را مشخص کرد چون عوامل زیادی در هزینه ی تمام شده دخیل خواهند بود که نمی توان آن را نادیده گرفت.محل کلینیک اولین چیزی است که در هزینه کاشت مو برای خانمها تاثیر دارد. مسلما کلینیکی که در بهترین نقطه شهر قرار گرفته هزینه ای به مراتب بالاتر از سایر کلینیک ها را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این تجربه متخصصان نیز نقش زیادی را در قیمت خواهد داشت به طوری که متخصصانی که سالها کاشت مو را انجام می دهند و تجربه ی بالایی دارند ممکن است تا چند برابر با سایر متخصصان اختلاف قیمت داشته باشند. البته باید این نکته را  هم گفت که شرایط بیمار و میزان ریزش مو ها هم تاثیرزیادی در هزینه ی کاشت مو دارد.به طور کلی بهترین روش برای این که از قیمت کاشت مو اطلاع پیدا کنید این است که به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا با بررسی شرایطی که دارید از قیمت دقیق اطلاع پیدا کنید.